Powerwalk, Bowling, Lunch

Vaknade halv nio idag. Skulle ut och gå med Johanna och Kia men det slutade med att jag gick ensam haha. Så jag gick ner till Malin och Ebbe och tog sällskap med dom ner till stan. När jag skulle in på deras gata för att möta upp dom så står Ebbe på gatan och skriker "DIIIDDDA"
Didda= Frida.
Så himla gulligt, sen när han såg mej så sprang han mot mej och ock skrek diiiiddda. Fan va lycklig man blir ! Sen fick jag en bamsekram och en blöt puss ;)

Sen vid tolv skulle jag bowla. Det gick bra men mitt lag blev bara tvåa. Hatar att förlora. Fuck.

Nu är jag hemma, har ätit och tänkte ta en powernap nu. Måste vara pigg för ikväll ! Sen blir det att göra iordning sig.

Kommer bilder från igårkväll snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0