Pigga?

Klockan ringde 05.30 idag, då var det bara att gå upp och ta på sig träningskläderna. Tog lite yoghurt och sen åkte jag mot Sanda.
1 timmes träning stod på schemat med personer som också opererat sig. Det var jag och en till kille. När man är så få brukar det blir rätt så hårt och det blev det.
Jag som inte tränat på ca 2 veckor (har ju haft haft äcklig skit hosta) blev det rätt jobbigt för ;)
Men jag och Pelle bockade av idag. Ska köra på själv nu, så nu är min rehab hos sjukgymnast över, nu måste jag ta eget ansvar. Det fixar jag ! Gymmet imorn kanske?!

Nu är jag hemma igen, ska sova 1 timme nu och sen ska jag till tandläkarn. Fick en akuttid. Har haft tandställning i något år innan och nu har jag tråd på baksidan av tänderna. Så nu har det släppt på någon sida och då är det alltså akut haha.

NU: Sängen. Natti :)



Såhär såg det ut när jag var ute och sprang för ett halv år sen, skitjobbigt att ha ett monsterskydd när man springer. Aldrig mer :) Nu kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0