nu kör vi

Sammanfattning och bilder från gårdagen kör vi nu :)

Lördagen började med en powerwalk ner till stan och tillbaka. Skönt.
Sen blév det bowling med några från laget, kul. Mitt lag kom tvåa. Min lillasyster kickade ass och gjorde typ 10 strikes.
Hem för att börja göra iordning sig för kvällen, och vid 17 var vi på förfest hos alex :)

Bra förfest med några cider och stämningen var verkligen på topp. De yngre drack snabbt, vi skrattade och jag letade fram mina bästa skämt i hjärn registret.
Allt var i sin ordning.
Sen vidare till Comfort hotel där det väntade massa dricka och god buffe. Fantastiskt ! Priser delades ut i herrlaget och john fick årets kompis pris.
Gratulerar jonniii :)

Sedan när alla var riktigt riktigt runda om fötterna tog vi våra jackor och drog oss mot Centrum. Där inne var det mycket dans och någon shot och drink. Perfekt. Klockan började närma sig 02.00 och vi bestämde oss för att ta käk på chiki mama. Och där satt vi en stund, svettiga och trötta.

Hela kvällen = Trevlig :)


Dagens tråkigaste: Emelies mobil och plånbok blev stulen :(
Men hon ringde Centrum idag och de hade hittade plånboken iaf. 

Dagens roligaste: Det blev fajt på dansgolvet mellan Emelie och någon fi***. Jävla äcklig tjej börjar knuffa på Empa, typ tre gånger på rad i ryggen och då knuffar hon självklart tillbaka. Men hon ger sig inte och då lackar jag. Så jag går in och tänkte seriöst lappa till henne med högern ;) Men då gick några i herrlaget in och lugnade ner oss. Haha så himla kul. Efter det började dom knuffa på Anna min syster och då bad jag dom att dra åt hel*ete. Och jag tror dom gjorde de, najs !

Bildbomb kommer nuuuuu

   

Bowling !

   

  

  

Förfesten

  

  

  

  

Sen från avslutningen på Comfort !

Efter det tog jag inga fler bilder, skumt. Var nog inne i dimman alldeles för hårt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0