Morrn

Trodde att klockan skämtade med mej imorse när alarmet gick. Hade ingen lust att gå upp alls, men jag gick upp iaf och nu har jag varit på jobbet i 1,5 h. Gjorde precis klart ett rack och väntar på frukost nu. Jag är hungrig !

Fan alltså, känner mej lite risig i halsen. Jag får inte bli sjuk ! Har ju en väldigt trevlig helg framför mej och den vill jag inte missa :)
Så jag får nog skippa jobbiga träningspass fram tills dess, får ta någon promenad istället och dricka varmt.

När jag kommer hem idag runt fyra, kanske det blir Kia en stund och sen blir det nog soffläge hela kvällen. Greys anatomy är ju ett måste på tvn.

Nu ska jag busa vidare här uppe, höres
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0