Kia Helmer and Frida Hassel

Blev en liten stund idag för oss också. Perfekt slut på dagen :)
Fick ju åka med i pärlan för första gången och den är såååå go. Den har t.o.m SOLLUCKA ! Coolt. Nu när vi åkte märkte man att killarna kollade extra noga just på denna här bilen. Blir nog ett antal raggar rundor sommaren som kommer, Kia ska inte ragga men jag måste ju ;)
Pärlan är ju bilens smeknamn men ursprungsnamnet är Puffen. Och det namnet säger sig självt, bilen är cool fräsig och alldeles underbar <3

Det var skönt att sola och efteråt åkte vi till Konsum för att handla lite. Jag köpte en ansiktsskrubb.
Nu sitter jag och kollar på fotboll och tänkte börja öva lite tesorter och kaffe grejer. Imorn ska jag provjobba på Kahls :) Lite nervös alltså..


Kände mej som hemma i bilen. Riktig härlig stämning.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kahls på a6 eller i stan ?

2010-11-30 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0