Johan kung Davidsson

I helgen när hv spelade mot frölunda och vann ( så fucking fantastiskt ! ) så fick ju davidsson matchstraff. Hans första t.o.m hahah.
Det var iaf såhär.. Jukka gjorde mål 4-2 och efter han gjort mål kommer äckliga frölunda backen och åker på honom med flit så han åker in i målställningen. DÅ kommer Davidsson som är riktigt förbannad och åker på honom och gjorde "boaormen" som han själv sa i JP. Så grym är han.
Så båda fick matchstraff.
Iaf, precis som Davidsson sa i JP " det var jäkligt fult och onödigt ". 

En annan grej, många tycker ju att Thörnberg att feg. Att han gör fula knätacklingar osv.. Men allvarligt talat, jag skulle vilja kolla på en hv match med er som tycker de så får ni säga till när han är feg.
Jag tror iaf att det handlar om att de är avundsjuka. Vem vill liksom inte ha han i sitt lag? Han gör sitt jobb på plan, han levererar och han gör mål.

Om vi ska prata feghet kan man ju bara kolla på vad frölunda backen gjorde mot Jukka, Schubert eller vad han hette. I det läget som Jukka är efter att han gjort mål, försvarslös och oskyddad. Sen att det kommer någon och åker på honom så. Det är fan fegt.
Ni som inte tycker det kan bokstavligt talat, KISS MY ASS !

Det finns alltid något att klaga på och man klagar aldrig på sitt egna lag jag vet. Men det ska jag faktiskt göra nu ! Hvkiosken borde ha mer dressing på hamburgarna !! hehe


Kommentarer
Postat av: WwwwwwwwwwwwwwWendela

KLAGA INTE PÅ KIOSKERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-01 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0