hej babes

Nu har jag kommit hem.
Var på kaffebönan med lisa innan och åt en tortillarulle , så himla god ! Sen hämtade kia upp mej och vi åkte till rosenlundsbadet och simmade 1000meter. Är riktigt stolt faktiskt och jobbigt var det !
Kul att träffa både lisa och kia igen. lisa har jag inte träffat på någon vecka, kia några dagar.

Dagens två roligaste !

1. Kia och jag var lite bittra på allt innan. Så vi klagade på exakt allt som fanns mellan himmel och jord. Låter kanske inte kul, men hon och jag fattar det roliga ;) Love you kissen.

2. Letade som ett as efter min mobil innan och hittade den verkligen inte. Så jag ringde den från hemtelefonen och då hittade jag den. I KYLSKÅPET ! haha herrgud.

So long, Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0