hämtat småglinen

De ringde för en stund sen och ville bli hämtade, de var trötta svettiga och ville hem. Så himla skönt att få hämta dom tidigare. Men damn va de tjattrade i bilen, munnen gick i ett på de fyra töserna.

"vet du vad han sa till mej? hon gav mej en sån bitchblick! hon pekade fuck you till mig. han sa att jag var vacker. osv osv"

Askul att lyssna på haha, såna losers.


Iaf, ni kan kalla mej taxi frida. Ring om ni behöver skjuts, jag kanske fixar ! :)





Nu ska jag iaf sova, detta är på tok för sent för mej. Upp tidigt imorn, ska vara barnvakt åt Elvira. Kul ! HÖrs om ett par timmar älsklingar. Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Maliin

Jag vet att du så gärna ville vara med

oss hela kvällen!

2010-11-04 @ 15:34:27
Postat av: Frida

Du kom på mej malin ! ;)

2010-11-04 @ 23:05:26
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0