Fika och simning

Ska fixa mej lite och sen ska jag ner till stan för att träffa Lisa :) Vi ska väl fika eller något, mysigt. Har inte träffat henne på ett tag. Sen ska Kia hämta upp mej och vi ska upp till Rosenlundsbadet för simma hahah. Men allvarligt, vi hade tänkt att spring idag men är det någon som är sugen att springa i detta vädret?? Nja, inte jag iaf. Så vi tar simning istället ;)

Sen ikväll ska jag upp till Racketcentrum för att hämta Anna som jobbar till 23.00. Men tycker inte hon ska behöva cykla eller ta bussen så sent och i detta vädret så jag hämtar henne istället. Snäll är jag. Så jag tänkte passa på att sola då också, skönt. Måste bli lite brun tills helgen :) Vi ska ju ha stor lagfest i helgen, både damer och herrar. Kommer bli hårt ! :D



Kia Helmer simmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0