Efterklok

Varför tog jag inte hostmedicin innan jag åkte till jobbet?
Snacka om att vara efterklok. Jag hostar som bara den här uppe. Najs.

Idag jobbar jag till tre och sen blir det hem och packa för imorn åker maffian till stockholm !! Vi ska åka till vår älskade vän Agbes "ankan" Börsbo så för övrigt tror att jag är blåst ( skakar på huvudet) Det är verkligen inte sant.
Maffian = Agnes Johanna Emelie och jag. Tufft namn va? ;) Vi kallade oss för det när vi var mindre och vi var stencoola !!

Mer idag blir det kanske hjälpa i Annas kök och pizza. Är så sjukt sugen på kebabpizza med pommes, shiiit. Så jag hoppas mina vänner ställer, någon iaf. behöver iaf en som vill äta, då kan man ju dela på pizzan :)
Dela på pizzan = Billigare hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0