Är helt slut

Ska lägga mej nu och kolla tv tänkte jag. Jobbar tidigt på racket imorn. 7-15.
Just de, det gick bra första dagen på Kahls idag, mycket att lära men det är bara att öva öva :) Kul var det iaf !


Sen har jag en rolig grej som jag bara måste dela med mig till er i bloggen.
Min kära bror och hans underbara flickvän Emilie har förlovat sig. Om jag är lycklig, vi i familjen har gått och väntat på detta. GRATTIS till er <3
Ni vet Kia (min grymma friend och granne) som jag brukar skriva om på bloggen. Emilie är hennes syster. Så nu när dom förlovat sig får vi inte bara Emilie på köpet utan hela famijen Helmer. Fantastiskt ! KÄRLEK på de.


Johan och Emilie

Sov så sött, Puss


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack gulligaste Frida! Är fantastiskt att Johan har en sådan härlig familj... Men vi gjorde det mest för din och Kias skull :)

2010-12-03 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0