4 timmar kvar

Jobbat 4 h och nu 4 h kvar. Det har inte gått alls snabbt idag, men jag känner mej rätt seg. Har ju trots allt jobbat 6 dagar i rad.

Imorn ska jag sova ut och sen ska jag in till min gulliga granne Johanna för att hjälpa henne att rensa hennes garderob. Det ska bli kul ! Men tänkte också passa på att plugga in lite tennisrack, badmintonrack , skor osv. Lära mej vilka rack som är bra för vilka. Asamycket att lära sig måste jag säga och jag som inte har pluggat på 1,5 år !!
Sen ska jag också skriva lite fler recept som jag sätta i min matrecept bok med alla mina favoriter. Haha, där lät jag som att jag var tant frida 80 år.

Aja om 2 h och 45 min börjar jag lite lätt med stängningsrutinerna, awesome !

Hörs om en stund igen, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0