Lite frågor och svar :)

100 frågor och svar

1. Har du blivit dumpad? - Självklart
2. Har du blivit kär i en bästa vän? - Nix
3. Hatar du någon? -  Hatar? nej. Ogillar? jaa
4. Älskar du någon? – DVD
5. Har några av dina vänner svikit dig? - Ja, tyvärr
6. Har du djur? Japp, Lina min lillasyrra
7. Har du legat brevid en kille i sängen? - Aa mums
8. Hatar du dig själv? - Haha go fråga
9. Är du kär? – Ohnoo, men skulle vara najs att vara det
10. Har du någon sjukdom? - Hoppas inte
11. Har du skämt ut dig inför någon du gillar? - Säkert
12. Har du en gris? – Jaa? Lina
13. Har du en plattång? - Två
14. Har du en bror? -  En bror, Johan !
15. Har du sjukt bra humor? – Fruktansvärt bra ! Alla skrattar när jag drar min skämt
16. Är du brunett? - Såklart, brunetter har ett mer skojigt liv ;)
17. Gillar du att stå i duschen flera timmar? – Flera timmar? Jag står gärna i duschen en stund men att stå där typ i 6 timmar? Skulle få ont i benen
18. Tycker du om hästar? -  Visst
19. Har du en hund? -  Nej
20. Har du skilda föräldrar? - Nej, dom kilar stadigt !
21. Har du gått på simskola? – Ohja, kallades "fisken" på simskolan !
22. Har du sagt bög till en kille? - Tror inte jag sagt det dirr till någon
23. Har du sagt fitta till en tjej? - Samma på denna frågan, men själva ordet slinker ut rätt ofta.
24. Har du fuskat? – Fuskat med vad?
25. Har du en teve på ditt rum? - Tv är livet
26. Har du lunar? – Absolut !!!! fotbollshassel heter jag
27. Har du MSN? -  Yes
28. Gillar du att festa? – Drinkar är min favvodryck. Så jaa !
29. Har du bruna ögon? – Nee gröna
30. Gillar du att fota? - Nu gör jag, när jag köpt ny kamera ! Askul
31. Har du sett dig själv brinna? - Always on fire !
32. Hjälper du dina vänner? – Vill och behöver de hjälp så gör jag såklart de :)
33. Gillar du tacos? – En favorit !
34. Tycker du att du är söt? – Haha, mamma tycker iaf att jag är söt.
35. Har du dansat? – Ja, alltid i mitten på dansgolvet
36. Har du spelat fotboll? - Ja, spelar
37. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Visst, skulle vara smidigt
38. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – Vem säger att jag inte får? Men nej, jag vill inte stå framför speglen i flera timmar ens
39. Har du ätit sniglar?  - Urk
40. Äger du en locktång? - Yesbox
41. Gillar du att tugga tuggummi? – Javisst
42. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? - Ja
43. Gillar du kläder? - Älskar
44. Hatar du falska vänner? -  Falska vänner är inget att ha
45. Gillar du räkna matte? - Haha, avstår helst
46. Älskar du någon nu? – Ja, många. Familjen och mina vänner !
47. Har du gråtit inför en vän? Om jag har
48. Kan du sjunga? – Jag kan inte men visst är det trevligt att sjunga några rader
49. Har du sett någon dö? – Nej
50. Säger du va du vill? - Ofta iaf, annars blir man ju nerkörd
51. Är du stor? – Störst i stan !
52. Vad är ditt hela namn? – Frida Elin Johanna Hassel
53. Kan du mer än två språk? – Kanske
54. Är du kortare än 1.60? – Nej, 1.66
55. Älskar du sommaren? – Ja, sommaren är goo
56. Älskar du vintern? – Ja, har sina fördelar. Men gillar nog sommar mer
57. Har du mer än 6 par skor? - Haha, jaa. Har för många skor
58. Brukar du sjunga när du är i duschen? – Ibland tar jag ton
59. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? – Ja
60. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Såklart
61. Vad jobbar du med? Receptionist
62. Röker? Fina flickor röker inte
63. Snusar du? Inte det heller
64. Har du varit utomlands? Oh jaa
65. Favorit film? Många, top gun ligger högt
66. Favorit låt? Några där också, Coldplay - Lost. Journey- Dont stop believin. Band of horses- The funeral.
67. Har du pojkvän? Nej , letar fortfarande efter min prins
68. Önskar du att du hade pojkvän? Visst skulle det vara mysigt, men jag har ingen brådska :)
69. Gillar du att städa? - Tycker det är helt okej
70. Gillar du att sova länge? - Har svårt att sova länge, mitt rekord är 12 iaf ;)
71. Har du varit med om en olycka? – Ingen jätteallvarligt, jag har ju skadat mina knän några gånger. En liten olycka iaf.
72. Är du förvirrad? - Ibland hänger inte huvudet med
73. Har du mer än 6 par jeans? - Det har jag, men anänder verkligen inte alla. Är ingen jeans tjej
74. Har du förlorat en vän? - Neej
75. Gillar du att shoppa? – Fantastiskt kul !
76. Har du vart i paris? - Paris flygplats
77. Gillar du spindlar? – Dom är väl inte rankade som top 5 i min gillarlista iaf
78. Klarar du dig själv? - Tror jag
79. Har du lagat mat? - Det har väl alla
80. Är du klantig? – Jaao, lite kanske
81. Har du foppatoffler? – Rosa par
82. Har du mer än 20 låtar på din dator ? – Ohjaa
83. Sminkar du dig innan skolan? - Jag går inte iskolan
84. Har du träffat en kändis? – Rätt många ändå
85. Har du mer än 7 par nagelack? - Ska räkna.. Det har jag, 37 par
86. Har du busringt? – Aa gjorde det rätt mycket när jag var mindre, fattar inte varför.
87. Har du skällt på din bror? – Händer väldigt väldigt sällan
88. Har du en vän som skiter i dig? – Vad äckligt !!
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - Yes
90. Sover du med något gosedjur? - Hahahah aa, eller jag sover inte med något men det finns några i sängen
91. Har du åkt någonstans utan att du får? – Jappp
92. Vill du bara bort ibland? - Vill du vara bort? Fattar inte
93. Har du tältat? - Ja
94. Har du bränt dig? - Ja
95. Har du lekt med levande ljus? - Aa dumt. Brände mammas bord och skyllde på mina syskon haha. Jag var liten.
96. Har du lekt anden i glaset? - Ja, Emelie skrämde dock ihjäl mej
97. Skäms du ibland? -  Ja
98. Bor du i skåne? - Haha nej, SMÅLAND !
99. Gillar du hip hop/rap musik? - Visst, rappar hela tiden
100. Är du på sista frågan nu? – Ja, tack och lov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0