@ Racketcentrum

Tränade lite innan jobbet och sen solade jag. Skönt !

Var ju på banken innan idag, precis när det hade öppnat. Och där inne var det verkligen kaos. Deras nummerlapps grej funkade inte så alla stod och fick vanliga papper med nummer på. Så där stod dom och tjivades vem som var först och så vidare. Det var ju såklart mest gamla tanter som inte gav sig, de skulle ha nummer 1 på deras lapp. Så himla kul !
Och så kom ju jag in och tanterna bara " nu kommer det ju massa fler, ahh "
Kände mej verkligen välkommen så jag bara " jo men eftersom jag kom in sist så är jag sist i kön, eller hur? "

Iaf, jag fick ju hjälp efter en stund och pengarna är insatta på kontot ! Jag är nöjd :)

Köpte ett par skor på stan också, kan ni gissa vilka det är? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0