One tree hill och gotte

Sitter och myser i soffan nu, kollar one tree hill. Sitter i min nya fina pyjamas och gottar mig.
Vet inte om jag orkar att lägga upp bilder på alla mina grejer. Är skittrött så gör det nog en annan dag.
Men jag kan ju iaf skriva lite vad jag fått.
Ett thamas sabo halsband och två berlocker till, pyjamas, ljusstakar, flytta hemifrån grejer, presentkort, pengar pengar pengar. Och för pengarna ska jag nog köpa en iphone 4 och en systemkamera men då får jag lägga på lite egna pengar men det är lugnt :)

Tog en bild på mitt nya halsband iaf, så ni får se ! Älskar berlockerna.


Snyggt va?

Nu ska jag kika vidare på tv med familjen och mysa. Sen ska jag lägga mej. Jobb imorn 9.00-18.00. Skoj. Sen blir det utgång efter jobbet så jag måste bestämma mej vad jag ska ha på mej snart annars kommer jag ha en galen panik imorn. Brukar alltid köpa något nytt men har inte hittat något.. :(
Aja, hittar väl något i garderoben.

Hoppas ni alla har haft en fantastiskt julafton och fått massa fint :)
Vi hörs imorn när jag är på jobbet.
Sov gott. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0