Mycket trevlig kväll

Pappa mamma och lina kom och hämtade mej på jobbet vid sex. Vidare till syrran och Anders. Där bjöds det på lek med barnen en stund, käk från pallas, mycket skratt och prat. Och såklart lite gottedricka , blev ett par kalla :)

Jag är lyckligt lottad som har en sån fin familj ! Nu hoppas jag att alla i familjen kommenterar på detta inlägget ;) Och inga anonyma nu, riktad mot Anders..

Nu sitter jag hemma i mitt rum med mina fina vän Agnes. Hon provar mina klänningar, vilket är väldigt mååånga.. Haha. Har saknat min lilla anka. Så nu ska vi prata lite strunt och sen blir det godnatt.
Ska sova ut imorgon, är ju ledig !


Lina och jag


Lina och jag hade ju dejt! Det gick ju bra som ni ser.

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nog för att det blev mycke dricka för vissa, men jag har för mig att jag var på Liban Deli och hämtade maten. Men säger du att det var Pallas så stämmer säkert det. Grekerna på Pallas var riktigt grymma på att göra libanesiska köttbullar iallafall...:)

2010-12-27 @ 19:13:46
Postat av: Malin

Trevligt va det!

2010-12-28 @ 21:27:08
Postat av: Emilie

Väldigt trevligt! Nästa gång tar vi det hos oss... Är du fortfarande sugen på grekiskt då Frida kan vi hämta mat på Pallas :)

2010-12-28 @ 21:36:45
Postat av: Frida

Jättetrevligt!

Det är jag Emilie, jag lovar ! Älskar grekiskt mat :)

2010-12-28 @ 22:58:31
URL: http://fridahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0