Jag är sämst...

....på att uppdatera jag vet.. FÖRLÅT !

Igår:

Slutade 18, åkte bilen hem, duschade, sminkade mej, velade om kläder några minuter, tog tillslut med mej tre klänningar till emelie, kommer dit, korkar upp, dricker, fixar sedan håret där, velar om kläder igen, bestämmer mej för en, byter sen igen, blev en byxdress av empa istället, snygg är den, taxi kommer 20.45, mot åttaglas, beställer mat och dryck, fläskfile och en flaska vitt, riktigt gott var det, stannar där till halv elva, drar sedan med ett gäng till harrys/sliver, mycket folk, inträde 240:- check, sen dansa, dricka, dansa, dansa, tiden rullar på rätt bra där inne, klockan är plötsligt 03.00, åker med taxi allan hem, duschar, äter inget(?!), lägger mej, 8.00 klockan ringer, dags att gå upp, jobb på g.

Och nu är jag på jobbet och har skitkul. Lite ont i huvudet.
Jobbar till 18.00 och sen blir det käk hos Malin och Anders :) Pallas athena tror jag det blir !
Hos dom ska vi vara hela familjen med respektive, gott! singel och sökande här. Får ta lillplutten lina som partner då.

Hörs snart igen ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0