Inne hos coolacarlan och marre

Nu ska jag dra min eftermiddag för er !

Vid 17.00 drar jag och pappa till mediamarkt för att kolla på mobil och kamera. Tyvärr blev det ingen mobil där men en kamera blev det allt ! En liten systemkamera. Iphone 4 fanns såklart inte och kommer inte förrens i slutet av januari.
Åker sedan upp till A6 och telenor och kolla där. Samma sak där, men bestämmer mej ändå för att fixa en :) Så nu har jag nytt nummer så ni som vill ha får höra av er !
Kommer hem och dirr in till systrarna Carlström för lite käk. Vi gjorde kycklingpaj, sjukt gott var det.
Nu sitter vi i jojjos rum. Jag johanna martina lina och ebba. De sitter med sina iphones och jag med datorn och min nya kamera haha. Socialt, ja viiiisssst !


Lite sexig stämning på detta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0