Hejhopp i lingonskogen

Jobben flyter på idag, tre timmar på kahls gick som på räls. Fort alltså. Nu är jag på racket och betar av mina 5 timmar. Lite smågrejer att göra här uppe idag så tiden rullar nog på rätt bra. Sen när jag slutar vid tio ska jag hem och äta TACOS ! Illfiiint !

Imorn jobbar jag på kahls 13-18, ska bli kul !
Blir nog stan en sväng innan också.

Lina min lillasyster ska operara bort en grej på sin fot imorn. Så jag tycker alla önskar henne lycka till. Skriv gärna en fin kommentar till henne här, kanske ett mess eller på facebook.
Zäther , jag hoppas iaf på att du kommenterar här :)

Hörs sen, Pusss !

Kommentarer
Postat av: ebbzor

<3

2010-12-19 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0