Fredag igen

Ja har sagt det innan men jag säger det igen, tiden går galet fort alltså.
Fredag idag igen och jag ska jobba några timmar på Kahls sen. Tror Johanna skulle komma in och hälsa på, kul ! Sen slutar jag vid 17.00 och då ska jag gå och köpa mammas sista julklapp och kanske kika på något till mej själv :) Just de, vi ska ha en mini julklappslek med johanna martina och dom. Måste köpa små presenter dit också.

Efter de ska jag invänta ett samtal från min syster Malin som ska gå på AfterWork med hennes man och vänner, så jag ska ta deras bil hem. Det som väntar mej när jag anländer hem är två av jönköpings goaste men vildaste ungar haha. Elvira och Ebbe ska sova över hos oss ! Det ska bli kul.

Ikväll är det ju Idol final också, Jay och Minnah i final. Är rätt så putt att inte Olle är i finalen men inga sura miner här inte. Kan ju kolla på honom på youtube :)

Hörs senare. Kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0