Fåtölj

Som ni nog redan fattat så planerar jag rätt mycket hur mitt hus/lägenhet kommer se ut när jag flyttar haha. Tycker det är skitkul !

Jag kommer nog säkerligen ha en divan soffa i mitt vardagsrum, typ svart. Och för att göra det lite roligare så piffar man ju upp med snygga kuddar och färger. Men jag har tänkt att hitta en riktigt snygg fåtölj att ha jämte, som går i ett annat mönster men att man har samma kuddar i fåtöljen som i soffan.

Nathan och Haley i One tree hill har det så i sitt vardagsrum iaf. Fräscht !



Typ en sån, ashet !

Svart soffa, den fåtöljen, lila och eller gröna kuddar = MVG


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittade du den där fåtöljen? Sjukt snygg,, vill ha!!!

2011-08-28 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0