Era frågor , mina svar :)

Fick ju några frågor på frågestunden så nu svarar jag på dom.

Vilka andra bloggar läser du? Gillar din blogg!
Svar: Tack så mycket, kul att någon gilar den haha :)
Jag läser väldigt många olika bloggar, nästan alla storbloggare som paow, kissie, kenza, blondinbella, tyra osv. Lite skämmigt faktiskt men dom är rätt roliga !
Sen läser jag Martina Carlströms blogg varje dag, hennes blogg hittar du här :)
Och andra bloggar som Style by Kling, Lin och Julia från Paradise Hotels bloggar.
Sen finns det några andra bloggar som jag klickar in på någon gång ibland.

Och sist, självklart läser jag min egna blogg ;)

Singel?
Svar: Haha, jag är singel ! Öppen för förslag.
Någon som har någon bra förslag så är det bara att säga till ;)

Lina frågar. Vad använder du mest för trosor? String? Spets? Mamma trosor? Eller kanske inga alls?
Svar: Pucko , du är dryg!
För er som inte vet detta så är detta min lillasyster som ställt frågan. Så mitt svar till henne är att gå ner själv till mitt rum och graderob och kolla vad jag har för trosor.

vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Aa du.. Jag vet faktiskt inte, är så sjukt förvirrad när det gäller det. Har varit inne på mäklare, förskollärare eller något med ekonomi eftersom jag gick ekonomisk inriktning på gymnasiet. Men ah, jag vet inte. Egentligen vill jag bara bli miljonnär och leva livet haha.
Jag är ju bara 20 år så jag har ju tid att tänka några månader till ;)

Hur var ditt första sex?
Svar: Tack för din fråga !
Men jag håller det för mig själv :)

Vad använder du för smink?
Svar: Som grund använder jag Id smink, Jag köpte ju ett startkit från feelunique som jag tycker är skitbra !

Sen kör jag på MakeUpStores Triblow på ögonbryna

Mascara från Loreal, gillar den !

Sen tar jag en ljus ögonskugga från MakeUpStore (Charity) under ögonbryna för att göra ögonen lite "piggare"
Ibland tar jag också lite ögonskugga, eyeliner och läppglans.

Just nu för läpparna använder jag Apotekets Försvaret eller Bodyshop lypsyl. Mina läppar fixar inte kylan och spricker hela tiden hhaa.

Hur många är ni egentligen i din familj? Ni verkar vara rätt många :)
Svar: Vi är 7 stycken. Mamma, Pappa, Malin, Johan, Anna, Jag och Lina ! Stor familj.
Sen är Malin gift men grymma Anders och de har två fantastiska barn, Elvira och Ebbe. Johan är förlovad med söta Emilie och sen har vi coola Simon som är Annas pojkvän.


Allihopa utan jag :)

Sen så alla min närmsta kompisar (ni vet vilka ni är) är också min familj ! Love you all <3

Är du hv fan?
Svar: Såklart jag är ! Blå i hjärtat :)

Har du haft något långt förhållande?
Svar: Mitt längsta förhållande var med mitt ex. 9 månader tror jag. Han var ändå rätt snäll  men dum i huvudet så bra att det tog slut. Inga idioter i mitt liv tack :)

vart handlar du dina kläder? nån speciell favvoaffär?
Svar: Jag handlar mina kläder på många olika affärer. HM, Gina, Vila, Once, Monki, Lindex, MQ, Bikbok, Åhlens, Veramoda osv.
HM handlar jag nog mest på, tycker verkligen de har bra och snygga kläder. Oftast rätt bra priser för plånboken med :) Så de får jag nog kalla min "favvoaffär" haha.
Den nya affären som kommit till stan, NewYorker är ju lite nyfiken på. Någon som varit där? Är det bra?


Shhhiiit va jobbigt det var att skriva allt, men där har ni lite frågor och svar. Om ni undrar över något annat, så vet ni vad ni kan få tag  mig :)
Nu ska jag springa in till Carlström !
Pussssar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror alla ville veta om första sexet :p det var lite dåligt att inte svara. Vi fick ju fråga vad som helst :p hihi

2010-12-06 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0