Dagens värsta

Jaa gott folk. Nu ska jag berätta något mindre kul som hände mej när jag skulle till jobbet idag.
Just de, fick ta bussen istället för att gå. Fick så förbannat bråttom helt plötsligt. Tidsoptimist, javisst !
Iaf, ångrar nu att jag tog bussen.
Det som hände. Åkte bussen från Skänkeberg som går ner till stan. Kommer ner till juneporten och än så länge har resan var lugn och go.
MEN !
Då kommer två alkisar in på bussen och självklart sätter de sig bakom mej. Två män.
Jag tänkte bara.. "nej nu kommer det lukta"
Det går kanske 2 sekunder efter att bussen börjat att åka och då....
Känner jag att någon börja ta och pilla i mitt hår. ALKISARNA PILLAR I MITT HÅR ! Fatta äckligt.
Reser mej direkt såklart och blänger på dom. Hoppar av vid rådhusparken.
Håller på att spy. Jag duschade ju fasiken håret precis och nu ska jag jobba med detta.
Kommer till jobbet, berättar för Elin vad som hände. Snäll som hon är erbjuder hon att låna ut sin bil om jag vill åka hem och duscha av de. Sa att det var lugnt, känns lite pinsamt att åka hem.

URK på de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0