Dagens planer

Det blir inte så lugnt idag ändå, blir lite ärenden :)

- Stan med mamma, kolla på julklappar. Kolla även julisar till mig, har bara önskat mej en sak. Mamma tyckte det var lite för lite ;)
- Förmodligen lite lunch hemma eller ute
- Tandläkarn igen. Ringde och sa till dom att deras arbete på mej förra veckan inte var någon succe så får åka dit igen. (det låter kanske att jag var otrevlig mot dom, fast det var jag inte. största mesen istan när det gäller att klaga på vissa grejer som blivit fel för mej själv)
- Träna i tipshallen ! WIIE

Men innan de ska jag bara ta det lite lugnt framför tvn med lite tända ljus :)
Hörs coolingar ! Kramhej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0